A institución provincial acordou tamén, cos votos do PSdeG e o BNG, traballar por frear o deterioro do sistema sanitario galego provocado polos recortes do Goberno autonómico a través dun paquete de medidas
A Deputación de Lugo esixe que a Xunta de Galicia garanta o futuro dos hospitais comarcais na provincia. Logo do peche do paridoiro de Verín, levado a cabo polo Goberno autonómico, a institución provincial quere blindar os centros sanitarios de Burela e Monforte de Lemos para que non tomen un rumbo semellante. A moción presentada polo PSdeG contou cos votos a favor do BNG.
“Queremos darlle traslado á Xunta deste asunto para ter coñecemento sobre o mesmo e saber se van aplicar o mesmo modelo para os nosos hospitais comarcais”, explicou a voceira provincial socialista, Pilar García Porto. “Vostedes tomaron unha decisión política e rectifican pola mobilización popular. Están nunha tesitura difícil porque se aproximan eleccións autonómicas”, reprochou Porto. Engadiu a voceira socialista que primeiro a Xunta infradotou o servizo, logo derivou aos doentes con risco a outros centros e logo xustificou o seu peche polo descenso de partos. Algo que García Porto cualificou de “espiral perversa” do Partido Popular. A Deputada criticou tamén a fórmula do “consentimento informado” que teñen que asinar as futuras nais en Verín, “unha especie de ameaza da Xunta, porque queren que collamos medo para baleirar os hospitais comarcais”.
Por outra banda, a Deputación de Lugo tamén sacou adiante un decálogo de medidas en defensa da sanidade pública. O PSdeG e o BNG votaron a favor de frear o deterioro que sofre o sistema sanitario galego provocado polos recortes do PP.
A voceira do grupo socialista asegurou que “a política sanitaria da Xunta baséase nos recortes de recursos e orzamento, nas desigualdades asistenciais segundo onde se resida, no desmantelamento de hospitais comarcais, no abandono dos centros de atención primaria, na ocultación e manipulación das listas de espera, na precarización e explotación do persoal, recorte de camas hospitalarias, privatización e externalización de servizos esenciais, derivacións de doentes a centros privados ou a desatención clamorosa da saúde mental e das mulleres”.
García Porto afirmou que as políticas do Partido Popular na Xunta de Galicia levan á sanidade pública a un punto de difícil retorno e que paralas é obrigación de todos e todas.
Entre os acordos adoptados polo Pleno da Deputación de Lugo están o de apoiar a manifestación convocada por SOS Sanidade Pública o vindeiro día 9 de febreiro en Compostela; esixir o cese da política de desmantelamento e peche de servizos nos hospitais das Áreas Sanitarias da provincia; revisar os concertos cos hospitais e clínicas privadas e eliminar aqueles que non sexan necesarios, tal como dispón a Lei Xeral de Sanidade, ou reducir as listas de espera e tempos de demora das consultas de atención hospitalaria, probas diagnósticas, cirurxía e procedementos terapéuticos.
Feijóo con su maleta de elixires de salud aparece por Montevideo a sorprender con anuncios de financiación con fondos de la Xunta que trascienden fronteras. ¡ Viva el vino ! dice Rajoy.
Estando bajo investigación por la Fiscalía de Mexico y el FBI por sus relaciones con el fraude de PEMEX salta a URUGUAY a otra presunta trama difícil de digerir, el Sr Feijóo no se corta ni un pelo por que se cree bajo la total impunidad o también puede ser la desesperación a perder toda su labor financiera de los últimos 10 años que nadie conoce en sus negocios con Escotet y un largo etc..
El amigo de Feijóo en Uruguay se presentaba así ante los uruguayos en Montevideo “Si la agarraba alguien con poco oficio la podía llevar al terreno del infarto”, pero “yo tengo oficio”, dice el presidente de la mutualista, cuyos planes incluyen proyectos inmobiliarios y comerciales y todo lo que se pueda pillar...?, desde octubre del 2018, el ex-dirigente colorado Alberto Iglesias, hombre fuerte del pachequismo, se sumergió en asuntos con Feijóo, algo que comenzó de forma similar a Pemex en el 2013 y va camino de acabar igual. La firma oficial del convenio firmado ayer 31 de Enero de 2020 sin que trascendiera la cantidad, contó con la presencia del presidente de la Xunta de Galicia autos y firmante principal, Alberto Núñez Feijóo, el futuro Ministro de Salud Dr. Daniel Salinas ( anticipándose a su cargo), y los directamente BENEFICIADOS ECONÓMICAMENTE de cara al público, Presidente de Casa de Galicia Alberto Iglesias y el Dr. José Honorio Leborgne, que nadie sabe con exactitud que pinta en medio de la mutualistas y Feijóo. Lo que esta claro a día de hoy es que el Gobierno de Feijóo tras provocar la quiebra y concurso de acreedores de la Mutua de la Casa de Galicia en Uruguay "Los médicos denuncian que la empresa no encuentra solución al atraso en el pago de sueldos y salarios vacacionales. La mutualista lleva perdidos 1.500 afiliados en el último año, y si el 17 de mayo no se pagan los adeudos se pedirá un concurso de acreedores. publicado por la prensa de Uruguay el 11.05.2019 19:08" momento que Feijóo entro al trapo ordenando el envío de dinero mediante convenios,ayudas y otros negocios, a través de la Xunta que no se pueden localizar, dice la prensa en Uruguay por boca de Iglesias ""Tiene datos alarmantes, tiene patrimonio negativo, pérdida de socios de manera progresiva: en el último año y sin la apertura de la movilidad regulada, lleva perdidos 1.500 afiliados; adeudan salarios vacacionales a los médicos desde el año 2015, y ahora se suma el no pago de los haberes del mes de mayo a los trabajadores no médicos", tras la entrad de Feijóo ya esta todo arreglado mediante un enjambre que esta en el aire como la ampliación del CHUAC en A Coruña.
Y para incrédulos y como el pez muere por la boca la Xunta 4 meses antes del concurso de la Mutualidad Uruguaya ya estaba preparando el negocio con el Sr Iglesias, informando el Secretario de Emigración el 27 de Febrero de 2019 que "Casa de Galicia de Montevideo inicia un ambicioso proyecto de ampliación de instalaciones en el centro de la capital uruguaya. Construirá un gran complejo para la atención sanitaria que también contará con instalaciones deportivas, espacio para las entidades gallegas e incluso para la Delegación de la Xunta en la ciudad...? Sobran las palabras, dicho 4 meses antes de la suspensión de pagos de la mutualidad y de "presuntamente poner dinero los que lo van a gestionar", la Fiscalía de Uruguay debería investigar en profundidad.....+