As organizacións sindicais que representan os axentes forestais e medioambientais -entre elas a CIG- denuncian que mentres que a Xunta ten cartos para pagar “anuncios propagandísticos” e para contratar empresas externas para que fagan o traballo que lles corresponde a estes/as funcionarios/as, “os profesionais que exerceron de directores/as de extinción no operativo da última vaga de lumes seguen sen percibir un só céntimo case cinco meses despois”. Feijóo se sube el sueldo un 7,5% y el coste del Gobierno autonómico superará los 700.000 euros.- Los diez conselleiros que integran su Gobierno también incrementarán en algo más de un 7% sus nóminas
Neste senso, as centrais acusan o Goberno galego de facer oídos xordos pese a que xa advertiran en varias ocasións que ía ser unha campaña de incendios complicada, ao tempo que lembran que solicitaron en varios escritos a renovación dunha orde de horarios que reducira o exceso horario que estes traballadores/as están obrigados/as a sufrir.
Esixímoslle á Xunta que retome as negociacións sobre as condicións de traballo iniciadas en 2017
http://www.lasexta.com/programas/salvados/mejores-momentos/alberto-nunez-feijoo-galicia-no-arde-a-galicia-la-queman_201803045a9c56890cf2552830cdc133.html
“Esixímoslle á Xunta que retome as negociacións iniciadas en 2017 coas organizacións sindicais sobre as condicións de traballo destes funcionarios/as e que levan paralizadas dende o mes de decembro por decisión da dirección xeral de Función Pública pese que se comprometera a tela rematada o 1 de decembro dese ano”, explican.
Consideran que é hora de que lles paguen o que se lles adebeda xa que levan máis de 10 anos cun acordo de condicións de traballo “caducado e totalmente obsoleto, dado que o efecto do cambio climático está a provocar unha desestacionalización dos lumes, producíndose en calquera época do ano e sendo moito máis virulentos e perigosos, tal e como se puido comprobar no mes de outubro do ano pasado, cando tras ter rematado o período extraordinario tiveron que activar unha época de alto risco de xeito improvisado”.
Solidariedade coa folga na xustiza
Lembran que nese contexto o colectivo -actuando de xeito profesional “como xa o ten demostrado en numerosas ocasións” e arriscando a súa integridade para salvar o patrimonio natural galego, os bens e as vidas da poboación galega- respondeu interrompendo vacacións e libranzas e acudindo de xeito voluntario. “Xa é hora de que a Xunta pague o que debe e sente a negociar cara ao futuro”, sosteñen.
Finalmente trasládanlle a súa solidariedade cos compañeiros/as do sector da xustiza, “que vemos como día tras día teñen que sufrir os desprezos da Xunta e que incluso teñen que oír como os invitan a marchar de Galiza se non están contentos/as”. Deste xeito, amosan o seu apoio á folga indefinida que están a secundar, “obrigándoos/as a acudir a ela pola falta de diálogo desta Administración; postura que estamos atopando en todos os ámbitos, como é o caso da problemática que estamos a expoñer con respecto aos funcionarios/as axentes forestais e medioambientais”.
El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, cobrará un 7,5% más en 2017, mientras los 10 conselleiros que integran su Gobierno también incrementarán en algo más de un 7% sus nóminas, de modo que el coste total del Ejecutivo autonómico superará los 700.000 euros.
Así figura en el proyecto de presupuestos que el titular de Facenda, Valeriano Martínez, ha entregado este sábado en el Parlamento de Galicia, para iniciar su tramitación en la Cámara.
Según recoge Europa Press, el sueldo de Feijóo ascenderá el año que viene a casi 73.000 euros. Es un 7,5% más que los en torno a 67.500 que tenía consignados este año, y un 8,6% más que la nómina que se fijó en 2013, cuando, en plena crisis, se había reducido el sueldo en un 7%.
En 2014 y 2015 lo mantuvo congelado y en 2016 ascendió un 1%, como las retribuciones del conjunto de los empleados públicos.
Fuentes de la Xunta han destacado que el incremento del 7,5% responde a la recuperación del complemento específico de las pagas extraordinarias que se ejecutó en 2013.
Aunque, de media, la eliminación de ese complemento redujo en un 4% a las retribuciones en la administración autonómica -promedio que se recupera en 2017-, esta medida no afectó en igual medida a los empleados públicos, sino que incidió en función del sueldo.
Conselleiros
Así las cosas, por su parte, el vicepresidente, Alfonso Rueda, y los otros nueve conselleiros -Facenda, Medio Ambiente, Infraestruturas, Economía, Educación, Sanidade, Política Social, Medio Rural y Mar- tienen asignados casi 63.00 euros para el próximo ejercicio, un 7,06% más que este año.
Entre todos ellos, el Gobierno de Núñez Feijóo supone algo más de 707.000 euros en nóminas, un 7% más que los 660.052 de 2016 -cuando el coste había subido un 23% fundamentalmente por el aumento del número de consellerías-.
Personal eventual de gabinete
Mientras, la Xunta sigue gastando casi 5 millones de euros (unos 4,98, en concreto) en el personal eventual de gabinete, sobre todo en el que depende de Presidencia (1,56 millones) y Vicepresidencia (más de 750.000 euros).
Por consellerías, la que más recibe para estas aportaciones es Cultura, Educación e Ordenación Universitaria (más de 490.000 euros), seguida de Economía, Emprego e Industria (unos 395.000 euros).
Por su parte, Facenda, Medio Ambiente, Infraestruturas, Sanidade, Política Social, Medio Rural y Mar destinan a personal eventual de gabinete, cada una de ellas, unos 255.000 euros.
Mientras, el conselleiro maior de Contas tendrá un sueldo en 2017 de algo más de 67.500 euros, que, sumados los trienios, asciende a casi 75.500.
Los cuatro conselleiros de este organismo percibirán un total de 253.730 euros, esto es, que cobrarán unos 63.400 euros cada uno, sin contar trienios.
En el caso del Consultivo, su presidente recibirá 67.500 euros, y el coste de las nóminas de los siete conselleiros alcanzará los 444.000 euros (otros 63.500 euros cada uno, aproximadamente).
http://www.elmundo.es/espana/2016/12/03/5842f189468aeb7b7e8b464f.html